frame

3D Destek gereken yerleri desteksiz basmak için ipuçlar?

HakkiEserHakkiEser Yeni Üye
Arkada?lar, destek gereken yerleri desteksiz pla filament ile basmak için ipuçlar?n?z? tecrübelerinizi payla??rsan?z sevinirim...

Yorumlar

  • dgsbsbgdgsbsbg Administrator
    45 dereceden sonra desteks?z b?raz problem oluyor ben hiç zorlamad?m denemed?m yan? deneyenler?n tecrubeler?n? gormek ?ster?m
  • Eger çizim bilginiz varsa modele kendiniz destek cizebilirsiniz..ondan sonra basim yapabilirsiniz..
  • Merhaba Arkadaşlar.Yildiz teknik3d arkadaşımızın dediği gibi de olabilir.
    Öncelikle basım yapılacak obje veya ürünün buna uygun olması gerek "T" harfi gibi birşeyse desteksiz basmak pek mümkün değil ancak bir heykel o dereceden 90 dereceye kadar yavaş yavaş artan veya tuğla deseni gibi bir durumsa aşşağıdakiler uygulanabilir.
    2. seçenek 190derecede 195 derecede basılarak nozzle ucuna stabil fan uygulanabilir.Böylelikle malzeme çıkar çıkmaz donacak ve havada kalacak.Bu şekilde bridge (köprü) sistemini uzatanlar çok zor yerleri yapanlar var.
    3. seçenek basılacak ürüne objeye açı vermek
    4. seçenek parçalara bölerek baskı yapmak.
    5. ve son seçenek bunların hiçbiri yapılamıyorsa support uygulamak

    Herkeze Saygılar şimdiden hayırlı haftalar

Bir Yorum Bırak

Görsel/dosya bırak

3d Yazici Destek

| 3d Yazıcının kalbi burada atıyor
3d Yazıcı Destek© 2017 | 3d yazıcılar hakkında herşeyi bulabilceğiniz, ücretsiz yardımlaşma ve dayanışma forumudur.
Powered by VanillaForums, Designed by Raven Creativity

İletişim

info@3dyazicidestek.com
3dyazicidestek@gmail.com

Get In Touch