frame

Prusa ı3 Esnek Filament basımı

UTAUTA Yeni Üye
Selamlar

Cihazın sınırlarını görmek açısından ABS PLA ve Esnek filament aldım.

ABS ve PLA a canavar gibi basım yapabiliyorum hiçbir sorun yok. Ancak esnek filamentte basım yaparken (esun flex filament)katmanlar birbirine yapışmıyor. Soğuk tabla sıcak tapla farklı derecelerde uc sıcaklıkları extra soğutma hızlı ve yavas basım aklıma ne geliyorsa denedim. Ancak sonuç yine aynı.

Bu işin ayrı bir tekniğimi var donanımımı değiştirmem gerekiyor anlamadım gitti.
Tecrübeleriniz varsa paylaşabilirmisiniz ?

Teşekkürler şimdiden.

Yorumlar

  • Esnek filament basımı yapabilmek için bazen düşük sıcaklık gereklidir ayrıca ısıtıcı tablanızı bir miktar (30-50c) ısıtmanız gereklidir, yazım hızının oldukça düşük olması ve geri çekme ayarlarınızı yeniden yapılandırmalısınız, biraz araştırma yaparak bu değerlere ulaşabilirsiniz.

Bir Yorum Bırak

Görsel/dosya bırak

3d Yazici Destek

| 3d Yazıcının kalbi burada atıyor
3d Yazıcı Destek© 2017 | 3d yazıcılar hakkında herşeyi bulabilceğiniz, ücretsiz yardımlaşma ve dayanışma forumudur.
Powered by VanillaForums, Designed by Raven Creativity

İletişim

info@3dyazicidestek.com
3dyazicidestek@gmail.com

Get In Touch