frame

Baskıda pürüz

Arkadaşlar merhaba,

Baskılarım da çok fazla pürüz oluşmaya başladı eskiden böyle bir sıkıntım yoktu filamentten kaynaklandığını düşünüyorum ancak sizlerinde fikrini almak istedim . Esun abs ve pla kullanıyorum fotoğraftaki baskılar esun pla 205 derecede ısıtmasız zemine 100 mikronda basıldı.

Yorumlar

  • hacibothacibot Abbas Geliştiricisi
    Makine ve hotend nedir? sıcaklığı düşür , rectrat ayarlarına bak.
  • Makine prusa i3 hotend E3V6 . Deniyeceğim sıcaklığı düşürüp basmayı
  • Merhabalar, sorununuz çözüldümü, bende de aynı sorun başladı ama bulamadım çaresini. kolay gelsin
  • Aslında bu kadarı normal. Daha önce bu izler olmadan mı baskı alıyordunuz ? Eğer öyleyse bir iki resim düzgün parçadan koyar mısınız ?
    Extruderin içindeki teflonun da aşınması yerinden oynaması buna sebep verebilir. Kullanıma göre bir kaç ayda bir değiştirmek gerekebilir.


    Tapatalk.

Bir Yorum Bırak

3d Yazici Destek

| 3d Yazıcının kalbi burada atıyor
3d Yazıcı Destek© 2017 | 3d yazıcılar hakkında herşeyi bulabilceğiniz, ücretsiz yardımlaşma ve dayanışma forumudur.
Powered by VanillaForums, Designed by Raven Creativity

İletişim

info@3dyazicidestek.com
3dyazicidestek@gmail.com
0 505 948 47 57

Get In Touch