frame

Arkadaslar Yardım

cıhazı yurt dısından aldım uzun bı suredır ugrasıyom duzeltmek ıcın calısır duruma getırdım ama sımdıde flament besleme motrundan ses gelıyo atlama yapıyo ve malzemenın belı kısımlarında flament vermıyo ne yapmam gerek hersey denedım cozemedım
https://www.youtube.com/watch?v=6-mw6Z4mnrY

bu adamın paylastıgına benzer bı sorunla karsılasıyorum arkadaslar ne yapmam gerek

Yorumlar

  • Eğer bu sorunu ilk katmanda yapıyorsa nozzle ucu ile ısıtıcı tablanın arasında bazı kısımlarda mesafe çok azaldığı için olabilir, filamentin çıkacak kadar boşluk bulamaması durumunda geri tepme yapacaktır, extruder beslemeni azalt vede ısıtıcı tablanın her noktasında aynı yükseklikte olduğundan emin ol
  • abı yok flament gelıyo ılk katmanı yapıyo ama sonra bı tık tık ses yapıyo flament vememeye baslıyo sonra kafasıan gıre verıyo
  • Erman ın dediği gibi ekstruder beslemen fazla bu nedenle nozzle ucunda yığılma oluyor ve bir süre sonra filament ekstrüde edemiyorsun. Hatta açıp dişlinin olduğu kısma baktığında dişlinin filamenti kemirdiğini göreceksin.
    Ekstruder motorun step ayarlarını kontrol et ve yeniden kalibre et yanlış olabilir. Geri çekmeyi aktifleştir. Katman yükseklik ve genişliklerini ayarla.(https://nathan7.eu/stuff/RepRapCalculator/RepRapCalculator.html) burayı kullanabilirsin. Repetier host kullanıyorsan extruder ayarlarında max. volume per second değerini hesaplayarak doğru değeri gir. Dilimleme yazılımı olarak Simplify3D kullanmanı öneririm.
    şu an aklıma başka bir şey gelmiyor.

Bir Yorum Bırak

3d Yazici Destek

| 3d Yazıcının kalbi burada atıyor
3d Yazıcı Destek© 2017 | 3d yazıcılar hakkında herşeyi bulabilceğiniz, ücretsiz yardımlaşma ve dayanışma forumudur.
Powered by VanillaForums, Designed by Raven Creativity

İletişim

info@3dyazicidestek.com
3dyazicidestek@gmail.com
0 505 948 47 57

Get In Touch