frame

Baskı Kalite Sorunu

13694152_10153896069923002_1065411046_o.jpg13694208_10153896069898002_2086327860_o.jpg13709515_10153896069953002_1184689051_o.jpg13709603_10153896069993002_1654914856_o.jpg

ıyi Günler Arkadaşlar

Abbas v1 3d printer ve 1.75 PLA kullanıyorum. Yuvarlak hatlı parçayı 205 derecede, Küpleri ise 235 derecede bastım. Gördüğünüz gibi katman hatası var ve en üstteki küp düzgün çıkmıyor. Bir de parçaların yüzeylerini kaplamıyor; iz bırakıyor. Nedenleri ne olabilir acaba?

Yardımlarınızı bekliyorum..

Yorumlar

  • B.B.B.B. Yeni Üye
    205 ve 235 pla için fazla sıcak bir değer tavsiyem 190 lara çekip üst katman sayısını 2veya 3 yapıp tekrar denemen

Bir Yorum Bırak

3d Yazici Destek

| 3d Yazıcının kalbi burada atıyor
3d Yazıcı Destek© 2017 | 3d yazıcılar hakkında herşeyi bulabilceğiniz, ücretsiz yardımlaşma ve dayanışma forumudur.
Powered by VanillaForums, Designed by Raven Creativity

İletişim

info@3dyazicidestek.com
3dyazicidestek@gmail.com
0 505 948 47 57

Get In Touch